Heureka je odborným partnerem konference ShopExpo, experti se sejdou v Ostravě na dva dny

Netradiční prostory, špičkoví odborníci, přednášky nabité novými informacemi a navrch zábava – to vše na jednom místě slibuje jedna z největších letošních konferencí z oblasti e-commerce a internetu – ShopExpo. Konference se koná 4. – 5. června 2015 v Ostravě. Heureka je jedním z odborných partnerů, a tak máte možnost získat lístky s 30% slevou.   

Shopexpo_1

Konference se koná v netradičních prostorech bývalého plynojemu, který byl před několika lety rekonstruován do multifunkční auly. K dispozici tak budou velký a malý přednáškový sál, kde se představí hlavní řečníci, a několik menších sálů pro odborné interaktivní workshopy.

Mezi hlavní řečníky ve velkém sále bude patřit například Matt Lee ze světového portálu Booking.com, Jan Řežáb, zakladatel služby Social Bakers nebo zástupkyně MailChimpu Laurissa Wolfram-Hvass. Představí se samozřejmě také zástupci Heureky – Tomáš Braverman trendy a čísly v e-commerce 2015, šéf vývojového týmu Heureky Marek Beniak promluví o agilních metodikách vedení týmu a Jan Kriegel, ředitel Heureka Košíku, povede workshop o možnostech zapojení. Veškeré další informace o programu jsou dostupné na stránkách ShopExpa.

30% sleva na vstupenku!Ceny vstupenek jsou do konce dubna 2 490 korun, celý květen jsou k dostání za 3 490 korun, od prvního červa je pak jejich doprodej za 4 490 korun. Pro uplatnění 30% slevy zajdete při jejich objednávání slevový kód heureka (nutno dodržet malá písmena). Vstupenky jednoduše zakoupíte zde.

V prostorách konference bude také možnost se individuálně potkat se zástupci Heureky, kteří plánují dorazit; bude se soutěžit či jen tak relaxovat v Heureka chillout zóně. Těšíme se na setkání!