Spuštěn nový produktový detail

V pondělí 12. ledna jsme na Heurece spustili nové zobrazení produktového detailu. Zpřehlednění funkcí a celkové zjednodušení designu umožní e-shopům zvýšení konverzí, a zákazníkům pomůže se na Heurece lépe orientovat a více využívat všech funkcí.

A k jakým změnám vlastně došlo?

Zatím jsme upravili především horní část v detailu produktu, abychom umožnili v Heureka Košíku prodej všech variantních produktů (obr. 1). Znamená to tedy, že nyní si zákazník může zakoupit jakoukoliv variantu produktu, pokud je tato informace součástí XML feedu.

Prod_detail_1
Obr. 1 – Košíková nabídka s možností volby varianty

V případě, že produkt nenabízí žádný e-shop v Košíku, tak se nově zobrazuje e-shop, který je v oranžovém boxu na prvním místě rovněž na TOP pozici (obr. 2). Jinými slovy je možné v nekošíkových detailech produktů biddovat na TOP pozici. Pro toto není potřeba nic speciálně nastavovat. Vycházíme z dat, které již máme k dispozici.

prod_det_nekošík
Obr. 2 – Nabídka, která není v Košíku – TOP pozice e-shopu vpravo

Naší snahou je co největší přiblížení podoby košíkových a nekošíkových nabídek a detail produktu těchto nabídek se již liší pouze barvou funkčního tlačítka. V nejbližší době nás čeká úprava filtrování v detailu produktu a rovněž nová galerie. O všech dalších novinkách vás však budeme včas informovat.