V červenci 2014 jsme uspořádali průzkum spokojenosti s našimi službami mezi e-shopy. V Heurece nám velmi záleží na zpětné vazbě, a proto jsme si všechny připomínky vzali k srdci. Valnou většinu z nich jsme do Heureky zapracovali. Nabízíme vám přehled těch nejdůležitějších změn.
1. Ulehčení biddingu a snížení CPC
Vytvořili jsme přehlednější ceník prokliků. V tabulce níže vidíte minimální ceny za proklik na stránky e-shopu u produktu v dané kategorii a cenovém rozpětí. Sledujeme tím ulehčení práce s biddingem, která od mnohých z vás zaznívala. Přidali jsme také další cenové pásmo do 300 Kč, kde je jednotná snížená cena pro všechny kategorie. Ceník k nahlédnutí.
2. Rozšířené exporty v Přehledu spárovanosti
V administraci mají obchody možnost stáhnout si exporty Spárovaných produktů, Ignorovaných kategorií a Nespárovaných produktů. Věříme, že díky tomu lépe dosáhnete vyššího procenta spárovaných produktů. Exporty jsme navíc na vaše požadavky rozšířili o url adresu produktu a o ITEM_ID.
3. Statistiky ze služby Ověřeno zákazníky
Získání či ztrátu certifikátu Ověřeno zákazníky vypočítáváme na základě dat za posledních 90 dní. Jelikož je pro e-shopy tato časová škála důležitá, rozhodli jsme se v administraci defaultně nastavit daných 90 dní, abychom vám tyto údaje zpřehlednili.
4. Širší obsah katalogu Heureky
Každý měsíc spouštíme na Heurece nové kategorie a rozšiřujeme tak katalog. Na našem blogu vždy nově spuštěné kategorie zveřejňujeme.
5. Heureka Košík se stává hitem
- Do Košíku přidáváme každý měsíc desítky nových kategorií, abychom postupně umožnili prodávat přes Košík všem e-shopům celý sortiment;
- košíkovým e-shopům jsme po dobu akce Den dopravy zdarma odpustili provize za uskutečněné objednávky;
- novým zájemcům o Heureka Košík nabízíme měsíc zdarma bez provizí za objednávky na zkoušku;
- již i na mobilních zařízeních mohou zákazníci nakupovat přes Heureka Košík a e-shopy tak nemusí pracovat na mobilní verzi svých webů.
Neustále pracujeme na zlepšení našich služeb. I v roce 2015 budeme dělat vše pro to, abychom pro vás byli užitečným obchodním partnerem. Avšak veškeré úpravy a změny musíme řešit dle priorit od těch, které se dotknou tisíce e-shopů, až po ty, které ovlivní jen jednotky.