Úpravy na Heurece, které vznikly na základě zpětné vazby od e-shopů

V červenci 2014 jsme uspořádali průzkum spokojenosti s našimi službami mezi e-shopy. V Heurece nám velmi záleží na zpětné vazbě, a proto jsme si všechny připomínky vzali k srdci. Valnou většinu z nich jsme do Heureky zapracovali. Nabízíme vám přehled těch nejdůležitějších změn.

1. Ulehčení biddingu a snížení CPC

Vytvořili jsme přehlednější ceník prokliků. V tabulce níže vidíte minimální ceny za proklik na stránky e-shopu u produktu v dané kategorii a cenovém rozpětí. Sledujeme tím ulehčení práce s biddingem, která od mnohých z vás zaznívala. Přidali jsme také další cenové pásmo do 300 Kč, kde je jednotná snížená cena pro všechny kategorie. Ceník k nahlédnutí.

cenik

2. Rozšířené exporty v Přehledu spárovanosti

V administraci mají obchody možnost stáhnout si exporty Spárovaných produktů, Ignorovaných kategorií a Nespárovaných produktů. Věříme, že díky tomu lépe dosáhnete vyššího procenta spárovaných produktů. Exporty jsme navíc na vaše požadavky rozšířili o url adresu produktu a o ITEM_ID.

sparovanost

3. Statistiky ze služby Ověřeno zákazníky

Získání či ztrátu certifikátu Ověřeno zákazníky vypočítáváme na základě dat za posledních 90 dní. Jelikož je pro e-shopy tato časová škála důležitá, rozhodli jsme se v administraci defaultně nastavit daných 90 dní, abychom vám tyto údaje zpřehlednili.

stat_OZ

 4. Širší obsah katalogu Heureky

Každý měsíc spouštíme na Heurece nové kategorie a rozšiřujeme tak katalog. Na našem blogu vždy nově spuštěné kategorie zveřejňujeme.

5. Heureka Košík se stává hitem

  • Do Košíku přidáváme každý měsíc desítky nových kategorií, abychom postupně umožnili prodávat přes Košík všem e-shopům celý sortiment;
  • košíkovým e-shopům jsme po dobu akce Den dopravy zdarma odpustili provize za uskutečněné objednávky;
  • novým zájemcům o Heureka Košík nabízíme měsíc zdarma bez provizí za objednávky na zkoušku;
  • již i na mobilních zařízeních mohou zákazníci nakupovat přes Heureka Košík a e-shopy tak nemusí pracovat na mobilní verzi svých webů.

Neustále pracujeme na zlepšení našich služeb. I v roce 2015 budeme dělat vše pro to, abychom pro vás byli užitečným obchodním partnerem. Avšak veškeré úpravy a změny musíme řešit dle priorit od těch, které se dotknou tisíce e-shopů, až po ty, které ovlivní jen jednotky.