Společnost Visual Website Optimizer zveřejnila na svých stránkách zajímavou studii, kterou realizovala ve spolupráci s předním českým prodejcem elektroniky, e-shopem CZC.cz. Za účelem zvýšení konverze u nových zákazníků se rozhodli otestovat, jak funguje propojení jejich produktové stránky se záložkou hodnocení e-shopu na Heurece. Hlavním přínosem tohoto propojení je to, že v reálném čase zobrazuje recenze zákazníků, hodnocení a statistiky spokojenosti s obchodem.
Vliv widgetu na konverze a výnosy byl testován hned na čtyřech různých pozicích umístěných na produktové stránce e-shopu.

Největší výnosy přineslo umístění vysunovacího panelu na levé straně – v této pozici dosáhl 7,5% navýšení výnosů. A proč zvítězila právě tato pozice? Podle VWO splnila právě zde svůj účel – upozornit zákazníka na fakt, že obchodu může důvěřovat. Jedním přetažením myší se zákazník dozví několik různých hodnocení a statistik, které v konečném důsledku napomohly zvýšit důvěryhodnost internetového obchodu.
Testování probíhalo na více než 90 000 uživatelích a jeho cílem bylo primárně zvýšení výnosů. Studii zpracovala společnost Visual Website Optimizer ve spolupráci s předním českým e-shopem CZC.cz a celé její znění si můžete přečíst zde.