Stejně jako v loňském roce, i letos je součástí vyhlášení výsledků soutěže ShopRoku 2014 také odborná konference s názvem ShopRoku Meeting 2014. Akce se koná se 9. října 2014 v prostorách pražského klubu SaSaZu, a i letos se budou prezentovat zajímavá témata. Předprodej vstupenek na akci je zahájen na stránkách ShopRoku Meeting anebo na serveru Ticketon.
Po dlouhé době se veřejnosti představí Václav Liška. Zakladatel Aukra nyní působí jako CEO segmentu online cenových srovnávačů pro střední a východní Evropu v jihoafrickém Naspers a má tak zajímavé srovnání o chování zákazníků z různých zemí. O celkovém stavu české e-commerce a trendech v online nakupování promluví ředitel Heureky Tomáš Braverman, který zároveň poodhalí první odhady obratu českých internetových obchodů pro letošní rok.
Jedním z hlavních přednášejících bude také Vilém Rubeš z Elite Solutions, který promluví o tom, kolik konkurenčních značek udrží v hlavě dnešní internetový zákazník. Peter Podolinsky, Client partner z českého Facebooku ukáže praktické rady pro využití Facebooku jako prodejního nástroje. Rozvoj e-commerce z pohledu platebních systémů představí Marcel Gajdoš ze společnosti Visa Europe, dalším řečníkem bude Ladislav Trpák z internetového obchodu Zoot. Dále promluví například například Tomáš Čupr, který bude mluvit o fenoménu jídla online.
Seznam řečníků a přednášejících je dostupný na stránkách ShopRoku Meeting v sekci Řečníci.