Vstupenky na ShopRoku jsou v prodeji

Stejně jako v loňském roce, i letos je součástí vyhlášení výsledků soutěže ShopRoku 2014 také odborná konference s názvem ShopRoku Meeting 2014.  Akce se koná se 9. října 2014 v prostorách pražského klubu SaSaZu, a i letos se budou prezentovat zajímavá témata. Předprodej vstupenek na akci je zahájen na stránkách ShopRoku Meeting anebo na serveru Ticketon.

logo_shoproku-meeting-2014

Po dlouhé době se veřejnosti představí Václav Liška. Zakladatel Aukra nyní působí jako CEO segmentu online cenových srovnávačů pro střední a východní Evropu v jihoafrickém Naspers a má tak zajímavé srovnání o chování zákazníků z různých zemí. O celkovém stavu české e-commerce a trendech v online nakupování promluví ředitel Heureky Tomáš Braverman, který zároveň poodhalí první odhady obratu českých internetových obchodů pro letošní rok.

Jedním z hlavních přednášejících bude také Vilém Rubeš z Elite Solutions, který promluví o tom, kolik konkurenčních značek udrží v hlavě dnešní internetový zákazník. Peter Podolinsky, Client partner z českého Facebooku ukáže praktické rady pro využití Facebooku jako prodejního nástroje. Rozvoj e-commerce z pohledu platebních systémů představí Marcel Gajdoš ze společnosti Visa Europe, dalším řečníkem bude Ladislav Trpák z internetového obchodu Zoot. Dále promluví například například Tomáš Čupr, který bude mluvit o fenoménu jídla online.

Seznam řečníků a přednášejících je dostupný na stránkách ShopRoku Meeting v sekci Řečníci.