Jsme téměř v polovině roku 2014 a je tedy ideální čas si ukázat, na čem jsme v Heurece během té doby pracovali a co nového jsme si pro vás nachystali.
Redesign Heureky
Zjednodušujeme design Heureky, aby byl přehlednější a modernější.
1) Nové ikony Ověřeno zákazníky, které vám budou k dispozici v nejbližších dnech, vč. nových widgetů.
2) Nové logo Heureky:
3) Následoval detail produktu:
- Pečeť Garance nákupu se zobrazuje pouze u nabídek, které lze koupit přímo v Heureka Košíku. Již se nezobrazuje u e-shopů, které vyhrály ShopRoku.
- Naopak u vítězů ShopuRoku zobrazujeme tuto informaci nově i v detailu produktu pod logem e-shopu.
- Postupně také updatujeme logo Ověřeno zákazníky.
- Na detailu produktu se též upravil design hvězdiček.
- Na Slovensku byla Garance nákupu pozastavena.
Ověřeno zákazníky
1) Nyní máte možnost skrz XML exporty stahovat VŠECHNY odpovědi na otázky z dotazníku spokojenosti získané k vašemu obchodu. Tuto možnost naleznete v administraci pod záložkou Ověřeno zákazníky – Export recenzí obchodu. Po implementaci můžete s recenzemi vašich zákazníků dále pracovat a vypisovat např. na svém eshopu jako tzv. „testimonials“.
2) Od této chvíli si můžete jednoduše skrz administraci Heureky kontrolovat správnost zavedení služby Ověřeno zákazníky. Zobrazujeme vám posledních 10 objednávek, které jste nám skrz skript předali a to včetně času, popřípadě i čísla objednávky (pokud nám jej předáváte).
Přehled spárovanosti
Nyní si můžete spárované/nespárované produkty a ignorované kategorie stáhnout buď jako XML (max. do 1000 položek) nebo jako XLS.
Kamenné pobočky
Nově v administraci Heureky můžete jednoznačně odlišit vaše prodejny od výdejních míst. Jako výdejní místa jsou brány i kamenné pobočky obchodu, které nemají zboží skladem, ale jsou např. jednou denně zásobovány.
Obchody poblíž také v mobilu
Začátkem dubna jsme spustili Obchody poblíž v mobilní Heurece: http://m.heureka.cz. Pro uživatele Heureky to znamená, že nyní mohou zboží vyhledávat jak v e-shopech, tak i v kamenných prodejnách.
Co keby ste radsej zlepsovali content a nie ikonky! Absolutne nechapem ze mrhate energiou tam kde to netreba, ked mate stale velky pocet zle zalistovanych produktov…
Tomu sa hovori efektivnost.
suhlasim s tym ze treba updatovat zalistovanie produktov, internet ide dopredu a pocet produktov predavanych online sa neustale zvysuje 😉