Dárkový speciál v novém

V posledních dnech zaznamenal Dárkový rádce Heureky hned několik významných změn. Kromě čistějšího designu stránky darky.heureka.cz jsme také změnili způsob zpoplatnění kliků z dárkového speciálu. 

Při této příležitosti byl také kompletně obměněn a aktualizován celý obsah stránky s vánočními dárky.

screen_sekce_darky

Jak to tedy celé funguje?

Návštěvníci dárkového speciálu jsou po výběru vhodného dárku přesměrování na detail produktu, tedy klasicky do porovnání cen. Cena za proklik je účtována stejným způsobem jako ostatní kliky z Heureky, tedy dle aktuálního ceníku, http://sluzby.heureka.cz/napoveda/cenik-prokliku/. Eshopy tedy mohou zaznamenat vyšší návštěvnost u produktů z dárkového speciálu, avšak cena za proklik již není vyšší než klasické CPC. Proto také byla zrušena možnost eshopu odhlásit se z dárkové sekce, jelikož se zcela změnil princip přivádění zákazníků na jejich web.

Pokud máte tip na nějaký vhodný dárek, který v našem speciálu chybí, můžete k tomu využít odkaz „Máte tip na vánoční dárek?„, který najdete pod filtry po levé straně.

 

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s