V tomto článku bych ráda přiblížila význam jednotlivých ikon na detailu obchodu.
Modrý certifikát Ověřeno zákazníky
Modrý certifikát Ověřeno zákazníky získávají všechny eshopy, které jsou zapojeny do služby Ověřeno zákazníky a splňují kritéria pro získání tohoto certifikátu.
Pro získání certifikátu Ověřeno zákazníky je třeba, aby eshop, který má tuto službu správně zavedenou, získal několik desítek víceméně kladných hodnocení za posledních 90 dní. Nelze stanovit přesný počet potřebných příspěvků k získání tohoto certifikátu, jelikož nezáleží pouze na kvantitě, ale také na kvalitě příspěvků.
Certifikát je získáván a odebírán automaticky (zcela bez našeho manuálního zásahu) na základě koeficientu počtu a kvality hodnocení. Jakmile bude mít eshop na daný certifikát nárok, bude o tom informován emailem včetně ikonek.
Na modrý certifikát Ověřeno zákazníky jsou vázány další služby Heureky – více informací v naší nápovědě.
Zlatý certifikát Ověřeno zákazníky
Zlatý certifikát Ověřeno zákazníky získávají ty eshopy, které jsou zapojeny do služby Ověřeno zákazníky a splňují přísnější kritéria pro získání tohoto certifikátu. Zlatý certifikát Ověřeno zákazníky získávají eshopy, jejichž hodnocení je dlouhodobě vynikající. Udělení zlatého certifikátu probíhá též zcela automaticky, stejně tak jako udělení modrého certifikátu. Na tento certifikát jsou vázány stejné služby Heureky jako u modrého certifikátu (více informací v naší nápovědě), ale v očích zákazníků je zlatý certifikát prestižnější.
Pečeť Garance nákupu
Do programu Garance nákupu jsou přidávány eshopy, který se zapojí do nového obchodního modelu, tzv. Heureka Košíku. Více o tomto projektu se dočtete v naší nápovědě v sekci Heureka Košík. Dále jsou přidávány do projektu výherci soutěže ShopRoku a to po dobu 1 roku, pokud eshopu výrazně nepoklesne kvalita hodnocení.
Dobrý den paní Králová,
budeme zařazeni do programu garance nákupu když jsme se umístili jako finalisti v soutěži ShopRoku?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den pane Mikulo,
bohužel nikoliv. Garanci nákupu obdrží pouze vítězové letošního ročníku ankety Shoproku.cz.
Jedinou možností pro Vás, jak získat toto logo, je zapojit se do nákupního Košíku na Heurece – http://sluzby.heureka.cz/napoveda/kosik/.
DObrý den, co musím udělat pro změnu modrého loga na „zlatou“ u ověřeno zákazníky? Děkuji za pomoc
Dobrý den pane Sokolovski,
certifikát je udělován zcela automaticky, proto není z Vaší strany možné udělat něco speciálního. Pouze je třeba udržovat svou kvalitu a dostávat tak kvalitní hodnocení od zákazníků, stejně tak jako doposud.
Pro získání zlatého certifikátu se bere v potaz počet hodnocení a kvalita hodnocení za posledních 90 dní, stejně tak jako u modrého certifikátu, avšak tato kvalita musí být vynikající a počet hodnocení se musí pohybovat v rámci stovek hodnocení od Ověřených zákazníků. Jakmile budete mít na zlatý certifikát nárok, bude Vám ikonka udělena.
Dobry den, mate k dispozici Zlatý certifikát Ověřeno zákazníky i v tiskove kvalite pro reklamu v tisku? dekuji.
Dobrý den pane Adámku,
certifikát v tiskové kvalitě k dispozici máme, ozvěte se mi prosím na email lucie.kralova@heureka.cz a logo Vám zašlu.
Dobrý den, máme zlaté logo ověřeno zákazníky i aktivní heuréka košík. Ikonka garance nám nebyla prozatím udělena. Jakým způsobem ji můžeme získat? děkuji
Dobrý den paní Sekáčová,
prosím kontaktujte kolegu Jana Haviče (jan.havic@heureka.cz) a ten Vám podá bližší informace. Děkuji.
Dobrý den, pochopila jsem, že zlaté oveřeno zákazníky se generuje automaticky podle 90dní přidělených recenzí, ale nechápu, proč když máme stále pozitivní recenze pohybující se mezi 98-100%, proč chvíli zlaté logo máme a pak se zase změní na modré. Je ještě jiné kriterium pro zlaté logo než jen pozitivní recenze? Mockrát děkuji!
Dobrý den paní Bestajovská,
pokud kvalita vašeho eshopu dosahuje stále hodnot okolo 98%, tak problém bude v počtu recenzí za posledních 90 dní. Z toho důvodu se certifikát automaticky mění.
Dobrý den paní Králová! Děkuji za odpověď! Dnes už jsme zase zlatí :-), zřejmě to bude opravdu podle počtu recenzí, protože první kvartál je slabší, než byl poslední loňského roku, kdy jsme zlatou měli.
Ještě jednou děkuji!