Jaké kategorie budeme letos v soutěži ShopRoku 2013 vyhlašovat?
Kromě Ceny kvality a Ceny popularity letos soutěž rozšíří také Cena Heureky. O Cenu Heureky se může ucházet takový eshop, za kterým stojí zajímavý příběh, má přesah či přispívá k sociální integraci.
Jak se mohu se svým eshopem zapojit do letošního ročníku?
Do akce se není třeba nijak registrovat. V Ceně popularity mohou internetový uživatelé hlasovat pro jakýkoli svůj oblíbený eshop. Zvítězí tedy ten s nejvíce hlasy. Hlasování letos bude probíhá ve dvou měsících a to srpnu a září. I letos jsme pro eshopy připravily ikonky v různých formátech na podporu hlasování, které si mohou umístit na svůj web či do mailingů. Ty jsou k dispozici ke stažení na stránkách ShopRoku.
Ukázky loňské podpory Ceny Popularity:
Do Ceny kvality též není třeba eshop nikterak přihlašovat. Zapojen je automaticky každý eshop s certifikátem Ověřeno zákazníky a vyhrají eshopy s top hodnocením ve své kategorii za období od 1. září 2012 do 30. září 2013.
Cenu Heureky získá zajímavý eshop, který prokazatelně splňuje některá z následujících kritérií: stojí za ním zajímavý příběh, má přesah či přispívá k sociální integraci. Na eshop může po dobu nominace upozornit kdokoli. Není nutné, aby se hlásil pouze jeho provozovatel. Stačí do 20. září 2013 poslat představení projektu na adresu cenaheureky@shoproku.cz.
Kdy, kde a jakým způsobem bude soutěž vyhlášena?
I letos bude s vyhlášením výsledků spojen Meeting ShopRoku 2013, který proběhne 10. 10. 2013. Místo zatím ponecháme utajené, ale už teď si můžete datum rezervovat ve svém diáři a počítat s místem konání v Praze.