Uživatelé již mohou filtrovat oblečení podle velikostí

Začátkem roku 2013 jsme provedli redesign sekce Móda a oblečení, přibylo filtrování dle barev a nově máte ve většině módních kategorií možnost filtrovat i podle velikostí.

Pokud uživatel zvolí svou velikost v levé filtrovací liště, automaticky se mu nastaví k procházení již jen nabídky, které mají tuto velikost vyplněnu. Po kliknutí na detail vybraného produktu, jsou zobrazeny jen nabídky obchodů, které mají tuto velikost nastavenu. Uživatel tak již nemusí zdlouhavě hledat, zda je jeho velikost dostupná a ve kterém obchodě. Věříme že toto vylepšení umožní uživatelům pohodlnější výběr.

Pro obchody je pak důležité prověřit si, zda data, nám zasílaná, jsou ve správném formátu. Produkty, které nemají vyplněn paramert velikost ve  xml feedu, nelze do tohoto filtrování zařadit. Podrobnější informace o podobě xml feedu pro sekci Móda naleznete zde.

5 thoughts on “Uživatelé již mohou filtrovat oblečení podle velikostí”

  1. Dobrý den.

    Měl bych dotazy ohledně filtrace.

    1. Proč je na výběr jen 12 barev. Já vím, že máte vesměs vybrané ty základní, ale co když má produkt barvu, kterou vy neumíte filtrovat? Například barva béžová. Předpokládám, že když do parametru pro barvu vyplním béžová, tak stejně ji u vás nedokážete zařadit a tak se produkt nebude filtrovat dle barev.

    2. Jelikož neexistují jen věci, které mají jednu základní barvu, ale jsou takové, které jsou BAREVNÉ (mix více barev), tak by mě zajímalo, jaká je nejlepší možnost pro vyplnění takto „barevného produktu“. Hádám, že žádná. Co takhle přidat do filtrace barevnou ikonku, která by filtrovala právě takové produkty. A k barvám by se přidala nová hodnota například „barevné“. Tím pádem by šlo krásně filtrovat takto „postižené“ věci.

    3. Neuvažujete o tom, že byste nějaké parametry ve filtraci rozšířily? Například v kategorii dámské šaty filtrování podle „druhu šatů“. Ono koktejlové a plážové je trošku málo. Myslím si, že by šaty šly kategorizovat mnohem víc a líp. Ale to je u více kategorií, kde by to šlo vylepšit.

  2. Dobrý den,

    1) Filtrování podle barev je v současnosti nová funkce stejně jako filtrování podle velikostí. Jistě bude procházet dalším vývojem, aby byla pro uživatele co nejpoužitelnější. V současné chvíli se snažíme všechny barvy do těchto 12 zahrnout, aby byly všechny produkty zobrazeny. Uváděním barvy béžová v xml souboru tedy nic nezkazíte.
    2. I o takové možnosti uvažujeme, ve feedu tedy stále uvádějte např. modro-bílá.
    3. Samozřejmě je naším cílem, mít oblečení rozřazeno na více druhů, aby uživatel nemusel procházet desítky stran. V tomto nám můžete výrazně pomoci, důsledným vyplněním tagu PARAM.

  3. Dobrý den, jsme jedničkou v počtu eshopů v ČR, přivádíme vám Heurece nezanedbatelný počet klientů, proč a z jakého důvodu jsem nebyli nikým z vaší společnosti upozorněni na TUTO DŮLEŽITOU změnu ??? ač jindy informováni jsme.
    Kde najdu kontakty na vedení společnosti ? děkuji

  4. Dobrý den,

    přidávám se k tomu, že informování majitelů eshopů bylo velmi slabé. A hlavně je takový problém poslat email, že pokud do 30 dnů nebude dodán nový feed vypadnete z vyhledávání, atd.

    Místo toho přišel v pátek před svátky email, že jste vypadli z filtrování katalogu. Tedy čas na nějaké rychlé řešení nebyl vůbec žádný…

  5. Dobrý den,

    Heuréka se snaží obchody informovat dostatečně s předstihem.

    Již 26.9.2012 šel na obchody s oblečením e-mail, který informoval o změnách, které mají proběhnout.

    Následně jsme toto zmínili na blogu 27.9.2012 a opakovali v novinkách v administraci dne 28. 1.2013 a 19.3.2013, kdy jsme toto zveřejnili opět i na blogu v tomto článku.

    Samozřejmě nemůžeme vyloučit, že se k některému obchodu tato informace, i přes použití všech kanálů, nedostala. Nicméně s každým dalším projektem a vylepšením Heuréky, se snažíme informování zúčasněných stran vylepšit.

    Alexandra Čermáková
    content manager Heuréka.cz

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s