Tipy jak uspět ve světě internetových porovnávačů

Proč jsou srovnávače zboží tak důležité? Největší hráči na poli internetových srovnávačů nabízejí nejen cenové srovnání, ale také marketingové a prodejní služby. Internetové obchody, které neinzerují své zboží na porovnávačích, jako by nebyly. Srovnávače totiž umí přivést zákazníky, kteří se svými nákupy podílejí 10-50 % na celkových příjmech obchodu. Ptáte se proč? Srovnávače zboží jsou vstupní branou do světa E-commerce pro miliony internetových uživatelů. Nepatříte-li mezi odborníky či fanoušky IT, může pro vás být orientace ve světě XML souborů poněkud složitější. Proto vám přinášíme několik rychlých tipů jak se v prostředí tagů a feedů cítit jako doma.

1. Nabídněte relevantní, pravdivé a kompletní informace o vašich produktech

Bidding (nastavení ceny prokliku) může nepochybně ovlivnit vaši pozici v rámci cenového srovnání. Prvním krokem pro úspěšné, rychlé a co nejpřesnější zařazení vašich produktů do katalogu Heuréky, bez kterého není možné bidding využívat, jsou však exportovaná data. S rostoucí kvalitou obsahu pochopitelně stoupá konverzní poměr a počet objednávek.

obsah

2. Optimalizujte CPC (nastavení aukčních prokliků) v závislosti na prodejnosti jednotlivých komodit 

Princip je jednoduchý – pomocí biddingu vyzdvihněte nejpopulárnější produkty či takové položky, které vám již delší dobu leží na skladě, a rádi byste podpořili jejich odbyt. Naopak redukci vlastních nákladů můžete ovlivnit tím způsobem, že nežádoucí položky z biddingu vyloučíte a necháte je „žít svým vlastním životem“. Zkrátka a dobře pracujte s cenou za proklik na bázi jednotlivých produktů a díky tagu HEUREKA_CPC, který vám společně s XML reporty z měření konverzí pomůže k efektivnějšímu zobrazování vašich produktů, dosáhněte optimálního využití nabízených služeb.

3. Generujte XML soubor s ohledem na aktuální stav vaší nabídky

Preferencí spotřebitelů již není pouze nejnižší cena. Čím dál více zákazníků se soustředí na zákaznický servis a upřednostní nabídku obsahující přidanou hodnotou v podobě rychlého či bezplatného dodání zboží. Abychom byli schopni poskytovat co nejčerstvější informace, stahujeme klasický XML soubor jednou za dvě hodiny a dostupnostní XML soubor dokonce každých 10 minut. Spokojené zákazníky a krok před konkurencí si tak můžete udržet, budete-li pravidelně aktualizovat svá vlastní data v co největší míře.

dostupnostni feed

4. Využívejte outsourcing – ušetříte čas i peníze

Pokud si netroufáte na tvorbu a následnou správu vašeho XML souboru sami, nezoufejte. Stejně jako na koncové uživatele myslí Heuréka také na provozovatele E-shopů, pro které sestavila přehled Shop systémů, podporujících optimalizaci základních služeb. Seznam Shop systémů naleznete v podobě přehledné tabulky na sluzby.heureka.cz.

 

4 thoughts on “Tipy jak uspět ve světě internetových porovnávačů”

  1. Veľmi jednoduchý článok so všeobecnými informáciami. Nadpis by som dal: pár tipov ako vylepšiť pozíciu na heureke. A nie ako uspieť medzi porovnávačmi, na to treba dobrý tovar, mať ho skladom, efektívne pracovať s reklamou atď. Potom možete uspieť medzi porovnávačmi.🙂

  2. Pěkný článek, rád ho doporučím na našem Facebooku hlavně začínajícím e-shopům. Za sebe bych zdůraznil párování produktů, pro které je nejdůležitější předávání správných hodnot PRODUCNAME a CATEGORYTEXT. A na druhém místě bych doporučil opět párování produktů.😉

  3. Consumer preferences are not only the lowest price. More and more customers are focused on customer service and priorities menu containing additional value in the form of fast and free shipping.

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s