Češi na „Den dopravy zdarma“ slyšeli, uskutečnili téměř třikrát více objednávek a ušetřili miliony na dopravném

Od úterního do středečního poledne probíhala premiéra akce „Den dopravy zdarma“, kterou svým zákazníkům nabídlo 583 českých e-shopů. Čeští zákazníci akci využili nad všechna očekávání a počet objednávek se zvýšil oproti stejnému období minulého týdne o 191 %.  V zapojených obchodech lidé utratili 135,5 milionu korun. Do akce se mimo jiné zapojily eshopy jako Alza.cz, Kasa.cz, Hodinky.cz nebo T. S. Bohemia.

Inforgafika Dne dopravy zdarma

Do akce, která v Americe má již několikaletou tradici, se zapojilo celkem 583 českých e-shopů. Zákazníci během ní učinili téměř třikrát více objednávek než ve stejném období minulý týden a na dopravném tak ušetřili více než 5 500 000 Kč.

Průměrná hodnota jedné objednávky byla 1 555 Kč. Pětinu objednávek lidé uskutečnili v Elektronice, dále objednávali nejvíce zboží ze segmentů Dům a zahrada a Filmy, knihy, hry. Celkem za 24 hodin, kdy akce trvala, lidé uskutečnili v zapojených e-shopech 87 300 objednávek.

Spokojenost s akcí potvrdil i jeden z předních českých e-shopů Kasa.cz. „Při ‚Dni dopravy zdarma‘ se naše tržby zvýšily řádově o desítky procent, prodejně to byl náš nejúspěšnější den v roce,“ říká Jitka Součková, mluvčí e-shopu Kasa.cz a dodává: „Nejvíce zboží se prodalo v elektronice, především mobily, tablety, čtečky elektronických knih a hračky.“

Děkujeme všem zapojeným e-shopům.

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s