Co znamenají data na detailu obchodu s Ověřeno zákazníky?

V dnešním příspěvku bych Vám ráda upřesnila, co znamenají data na detailu obchodu s Ověřeno zákazníky? Kde se berou a jak se počítají? Jak je můžete ovlivnit?

Nejprve si vyhledejte detail Vašeho eshopu na Heureka.cz. Do vyhledávání zadejte přesný název Vašeho eshopu a zůstaňte v záložce Recenze.

Začneme údajem, kolik % zákazníků by doporučilo obchod svým známým.

Jedná se o otázku v dotazníku „Doporučil(a) byste obchod svým známým?“. V tomto případě doporučuje obchod 97% zákazníků, tzn. že 97% zákazníků za posledních 90 dní zaškrtlo možnost „doporučuji“ a 3% zákazníků „ne, nedoporučuji“.  Všechny dostupné statistiky na detailu obchodu jsou aktuální za posledních 90 dní a jsou přepočítávány dvakrát denně.
Údaj pod hodnocením – celkem 368 recenzí – udává počet recenzí s vyplněnými textovými poli, tedy ta hodnocení, která se zobrazují. Pokud zákazník v dotazníku spokojenosti nevyplní textová pole, hodnocení se nezobrazí, ale započítává se do celkového hodnocení obchodu.

Další zobrazovaná data, kterými jsou celková spokojenost, dodací lhůta, přehlednost obchodu, kvalita komunikace a kvalita dopravy, se přepočítávají dvakrát denně a sledují se za období posledních 90 dní. Na tomto příkladu je hodnocení celkové spokojenosti 4.7 hvězdičky z 5, tzn. 94%. Toto procentuální hodnocení se zobrazuje na ikonkách certifikátu Ověřeno zákazníky, které máte možnost si po získání tohoto certifikátu stáhnout a umístit na svůj web (Správa obchodu, záložka Ověřeno zákazníky, Ikony certifikátu pro obchod… – zde naleznete různé podoby ikon certifikátu Ověřeno zákazníky). Vyjížděcí widget zobrazuje, kolik zákazníků by doporučilo obchod a hvězdičkové hodnocení.

 

Posledními údaji, které u detailu Vašeho obchodu můžete nalézt, jsou procenta, kolika zákazníkům zboží dorazilo v pořádku, kolika zákazníkům zboží dorazilo do 10 dní a průměrná doba dodání ve dnech. Všechna tato procenta vychází z hodnotících dotazníků, tedy z toho, co zákazníci skutečně vyplnili.
Pokud tato data nemáte u obchodu dostupná, tak Vaši zákazníci tyto nepovinné kolonky v dotazníku nevyplnili.

Dále Vám ještě ukáži náhled obchodů na detailu produktu: Obchod na prvním řádku již dosáhl certifikátu Ověřeno zákazníky (viz logo OZ) a hvězdičky zobrazují celkovou spokojenost zákazníků s obchodem, počet recenzí určuje počet hodnocení s textem.
Druhý obchod prozatím neobdržel žádné hodnocení, případně těchto hodnocení má méně než 10.
Pokud obchod má hodnocení více než 10 hodnocení, ale prozatím nedosáhl certifikátu (buď z důvodu nízkého počtu hodnocení nebo nezavedení služby), zobrazuje se jen celková spokojenost obchodu pomocí hvězdiček.

 

7 komentářů na „Co znamenají data na detailu obchodu s Ověřeno zákazníky?“

  1. Lucie, děkuji za článek. Budu se těšit na další články s vysvětlením detailů fungování Heureky. Rádi budeme na články odkazovat. Jen poprosím o prolinkování odkazů. Je výrazně jednodušší kliknout, než v administraci procházet popisovanou cestu. 😉

  2. Vladimír Přichystal: Děkuji za Vaši připomínku. Na dalších článcích se snažíme neustále pracovat 🙂
    Šárka Solecká: Je to přibližně 50 až 80 víceméně kladných hodnocení z hodnotících dotazníků, nelze říci přesně číslo, protože nezáleží pouze na kvantitě, ale i kvalitě. Certifikát je získáván i odebírán zcela automaticky. Více zde: http://sluzby.heureka.cz/napoveda/overeno-faq/
    Peter: Ve zlaté Ověřeno zákazníky se mění normální certifikát ve chvíli, kdy je obchod zapojen do Garance nákupu. Garance nákupu nyní zcela mění svou koncepci, získávají ji automaticky obchody, které zvítězily v anketě Shoproku a obchody, které se zapojí do nové funkce Heureky, tzv. Košíku. http://www.garancenakupu.cz/

  3. Thanks for the nice blog. It was very useful for me. I m happy I found this blog. Thank you for sharing with us,I too always learn something new from your post.

  4. Great post. I gain some new useful knowledge and testing on locales. It will dependably be energizing to peruse content from different creators and utilize a touch of something from other sites.

  5. Very good. history the word left has always been met with a negative connotation. They question that still remains unanswered is what causes handedness. Although there are no hard facts on the cause, there are some distinct characteristics of those individuals.

Leave a Reply