Co znamenají data na detailu obchodu s Ověřeno zákazníky?

V dnešním příspěvku bych Vám ráda upřesnila, co znamenají data na detailu obchodu s Ověřeno zákazníky? Kde se berou a jak se počítají? Jak je můžete ovlivnit?

Nejprve si vyhledejte detail Vašeho eshopu na Heureka.cz. Do vyhledávání zadejte přesný název Vašeho eshopu a zůstaňte v záložce Recenze.

Začneme údajem, kolik % zákazníků by doporučilo obchod svým známým.

Jedná se o otázku v dotazníku „Doporučil(a) byste obchod svým známým?“. V tomto případě doporučuje obchod 97% zákazníků, tzn. že 97% zákazníků za posledních 90 dní zaškrtlo možnost „doporučuji“ a 3% zákazníků „ne, nedoporučuji“.  Všechny dostupné statistiky na detailu obchodu jsou aktuální za posledních 90 dní a jsou přepočítávány dvakrát denně.
Údaj pod hodnocením – celkem 368 recenzí – udává počet recenzí s vyplněnými textovými poli, tedy ta hodnocení, která se zobrazují. Pokud zákazník v dotazníku spokojenosti nevyplní textová pole, hodnocení se nezobrazí, ale započítává se do celkového hodnocení obchodu.

Další zobrazovaná data, kterými jsou celková spokojenost, dodací lhůta, přehlednost obchodu, kvalita komunikace a kvalita dopravy, se přepočítávají dvakrát denně a sledují se za období posledních 90 dní. Na tomto příkladu je hodnocení celkové spokojenosti 4.7 hvězdičky z 5, tzn. 94%. Toto procentuální hodnocení se zobrazuje na ikonkách certifikátu Ověřeno zákazníky, které máte možnost si po získání tohoto certifikátu stáhnout a umístit na svůj web (Správa obchodu, záložka Ověřeno zákazníky, Ikony certifikátu pro obchod… – zde naleznete různé podoby ikon certifikátu Ověřeno zákazníky). Vyjížděcí widget zobrazuje, kolik zákazníků by doporučilo obchod a hvězdičkové hodnocení.

 

Posledními údaji, které u detailu Vašeho obchodu můžete nalézt, jsou procenta, kolika zákazníkům zboží dorazilo v pořádku, kolika zákazníkům zboží dorazilo do 10 dní a průměrná doba dodání ve dnech. Všechna tato procenta vychází z hodnotících dotazníků, tedy z toho, co zákazníci skutečně vyplnili.
Pokud tato data nemáte u obchodu dostupná, tak Vaši zákazníci tyto nepovinné kolonky v dotazníku nevyplnili.

Dále Vám ještě ukáži náhled obchodů na detailu produktu: Obchod na prvním řádku již dosáhl certifikátu Ověřeno zákazníky (viz logo OZ) a hvězdičky zobrazují celkovou spokojenost zákazníků s obchodem, počet recenzí určuje počet hodnocení s textem.
Druhý obchod prozatím neobdržel žádné hodnocení, případně těchto hodnocení má méně než 10.
Pokud obchod má hodnocení více než 10 hodnocení, ale prozatím nedosáhl certifikátu (buď z důvodu nízkého počtu hodnocení nebo nezavedení služby), zobrazuje se jen celková spokojenost obchodu pomocí hvězdiček.

 

7 thoughts on “Co znamenají data na detailu obchodu s Ověřeno zákazníky?”

  1. Lucie, děkuji za článek. Budu se těšit na další články s vysvětlením detailů fungování Heureky. Rádi budeme na články odkazovat. Jen poprosím o prolinkování odkazů. Je výrazně jednodušší kliknout, než v administraci procházet popisovanou cestu.😉

  2. Vladimír Přichystal: Děkuji za Vaši připomínku. Na dalších článcích se snažíme neustále pracovat🙂
    Šárka Solecká: Je to přibližně 50 až 80 víceméně kladných hodnocení z hodnotících dotazníků, nelze říci přesně číslo, protože nezáleží pouze na kvantitě, ale i kvalitě. Certifikát je získáván i odebírán zcela automaticky. Více zde: http://sluzby.heureka.cz/napoveda/overeno-faq/
    Peter: Ve zlaté Ověřeno zákazníky se mění normální certifikát ve chvíli, kdy je obchod zapojen do Garance nákupu. Garance nákupu nyní zcela mění svou koncepci, získávají ji automaticky obchody, které zvítězily v anketě Shoproku a obchody, které se zapojí do nové funkce Heureky, tzv. Košíku. http://www.garancenakupu.cz/

  3. Thanks for the nice blog. It was very useful for me. I m happy I found this blog. Thank you for sharing with us,I too always learn something new from your post.

  4. Great post. I gain some new useful knowledge and testing on locales. It will dependably be energizing to peruse content from different creators and utilize a touch of something from other sites.

  5. Very good. history the word left has always been met with a negative connotation. They question that still remains unanswered is what causes handedness. Although there are no hard facts on the cause, there are some distinct characteristics of those individuals.

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s