Každý produkt na Heuréce by měl mít jasné označení, které jej unikátně určí. Toho docílíte tak, že uvedete nejlépe Výrobce – Produktový kód. Produkty, které mají varianty, musí v názvu produktu, tedy v tagu PRODUCTNAME kromě Výrobce a Produktového kódu obsahovat informace o přesné variantě (rozměr, vzor, barvu, množství, druh atd.) Více ve specifikaci.
Nejčastějším důvodem pro blokaci produktu je neuvedení výrobce v názvu. Je to z důvodu možného chybného spárování produktu, které se stále ve většině sekcí párují automaticky při 100% shodě názvu. Příkladem můžou být sluchátka níže.
Pokud obchod uvede název sluchátek pouze „HD 515“ s odůvodněním, že výrobce je v tagu MANUFACTURER, které pro párování nevyužíváme. Případně z důvodu, že HD 515 je dostatečně unikátní. Všechny stejně označená maziva se spárují na základě 100% shody „HD 515“ k tomuto produktu nebo obráceně. Heuréka v předchozích letech důsledně výrobce nevyžadovala, stále se v sekcích tedy vyskytují možné špatně sloučené produkty, ale Heuréka je postupně upravuje.
Doporučujeme si tedy v případě, že v přehledu spárovanosti máte produkty v bloku Blokované produkty, zkontrolovat, zda udáváte v názvu výrobce, připadně informace o variantě.
Dobrý den,
ráda bych se Vás zeptala na několik dorbností u povinných názvů pro kategorii Vína. V nápovědě máte uvedeno: Vína – Vinařství | Druh vína | Ročník | Objem – Vinařství Lechovice – Sylvánské zelené – pozdní sběr 2009 – Royal – 0,75l
U této jediné kategorie je pro oddělení jednotlivých položek použita pomlčka. Jedná se o chybu nápovědy nebo pro tuto kategorii je vyžadována pomlčka jako oddělovač?
V ročníku má být pouze rok nebo rok s přívlastkem?
Děkuji.
Dobrý den,
ano, je to jen nepřesnost, kterou jsme již opravili. V žádném názvu není vyžadován oddělovač.
Co se týká uvedení přívlastku, tak jej doporučujeme uvést, není však nutné v tomto pořadí.
ALexandra Čermáková
Content manager Heureka.cz
Dobrý deň, sme autovrakovisko, prosím Vás o informáciu či je u Vás možnosť exportu náhradných dielov z našej databázy do ponuky tovarov. Ak áno prosím tiež o info za akých podmienok a čo je potrebné. Ďakujem.
Dobrý den,
Heureka primárně porovnává nové a neporušené produkty. Vaše položky tedy můžete na Heureku zaregistrovat, ale musí být označeny jako bazarové. Více se dozvíte v naší specifikaci.
Hezký den
Alexandra Čermáková
Content manager
Dobrý den,
stále se minedaří spárovat jeden produkt.Už jsem vyzkoušel asi všechny možnosti.Můžete mi poradit s přeným označením , jak by mělo vypadat.
Díky JJ
PRODUCT Tvrzené sklo 9H pro Apple iPhone 6 a 6S (podpora 3D touch na iPhone 6S (odolnost skla 9H))
PRODUCTNAME Tvrzené sklo 9H pro Apple iPhone 6 a 6S
Dobrý den,
jak můžete vidět u všech produktů zařazených do této sekce http://tvrzena-skla-pro-mobilni-telefony.heureka.cz/. Mají vždy v názvu uvedeného výrobce. I z námi poskytované nápovědy, co by měl obsahovat název můžete vidět, že pro zařazení položky je nutné dodržet formát názvu – Tvrzená skla pro mobilní telefony – Výrobce + Název | Řada | Určení/Typ telefonu – CELLY Glass Colorful Nano Slim pro Xiaomi Redmi 1S. Pokud tyto důležité informace v názvu nejsou, není položka do sekce zařazena.
Hezký den
Alexandra Čermáková
Content manager
Dobrý den,
nezobazuje se nám filtr EHEIM EXPERIENCE v nabídce Heuréky, kde máme chybu?
http://www.svetakvaristiky.cz/EHEIM-EXPERIENCE-filtr-2422-pro-150L-s-filtracnimi-naplnemi-Media-d3772.htm
Děkujeme
Svět akvaristiky.cz
Dobrý den,
Vámi uvedený produkt čeká na zařazení do kategorie od dnešní 6 hodiny ranní. Což napovídá tomu, že došlo nejspíš u produktu ke změně (názvu, URL nebo sekce). Produkt by měl být zařazen do 4 prac. dní.
Hezký den
Alexandra Čermáková
Content Director
Dobrý den,
produkt z našich stránek se stále nezobrazuje v nabídce:-(
http://akvarijni-filtry.heureka.cz/eheim-experience-250/#
Děkujeme
SA
Dobrý den,
Vaše produkty jsou z důvodu uvedení varianty s náplněmi zařazeny zde http://akvarijni-filtry.heureka.cz/eheim-experience-2422-filtracnimi-naplnemi-media-plus/
Hezký den
Alexandra Čermáková
Content Director
Dobrý den,
prosím o info, jak sehrávat recenze zákazníků s eshopem?
Děkujeme
SA
Dobrý den,
můžete, prosím, váš dotaz konkretizovat a poslat na podpora@heureka.cz? Podíváme se na to a dáme vědět 🙂
Díky a přeji pěkný den,
Adéla
Dobrý den, kde je prosím v názvu produktu chyba? „A-diamond.eu jewels prstýnek stříbrný fialový 59: 18,8 mm“ nebo jak ho lépe uvádět? Ideálně vás prosím o přepsání, jak by správně měla forma vypadat. Děkujeme
Dobrý den,
jak si můžete přečíst na stránce https://sluzby.heureka.cz/napoveda/povinne-nazvy/ je pro šperky povinný název Značka | Druh | Kód produktu – Fossil Prsten JF86340598. Pokud tedy doplníte do Vámi uvedeného názvu produktový kod, bude nabídka do sekce zařazena.
Hezký den
Alexandra Čermáková
Content Director
Dobrý den, stále se nám nezařazuje např. produkt http://www.bikesport.cz/cz//produkty/fenix-hl55-celovka_4000045506 a i tedy ostatní položky ze sekce čelovky, nevíme proč, prosíme o radu. Děkujeme
Dobrý den,
je to z důvodu špatného uvedení tagu CATEGORYTEXT ve vašem xml souboru. Uvádíte „Heureka.cz | Sport | Cyklistika | Cyklosvítilny“ nikoli Čelovky. Doporučujeme tedy uvést správnou katagorii.
Hezký den
Alexandra Čermáková
Content Director
Dobrý deň, mám otázku: sme výrobcovia určitých dekoratívnych predmetov, ako sa dostaneme medzi výrobcov? nasa-firma.heureka.sk
Ďakujem.
Dobrý den,
seznam výrobců se tvoří automaticky z výrobců, které mají zařazeny produkty v některé katagorii a jsou schváleny jako hodnota parametru výrobce.
V případě, že prodáváte dekorativní předměty, které Heureka nekategorizuje, není možné daného výrobce přidat. V případě, že produkty máte již do některé kategorie zařazeny a nevidíte se mezi výrobci k výběru při filtrování, doporučuji napsat dotaz na podpora@heureka.cz s podrobnějšími informacemi a kolega co má danou sekci nastarosti to prověří.
Hezký den
Alexandra Čermáková
Content Director
Dobrý den, mám stejně nastavené 3 produkty – Den Braven Tekutá lepenka 7 kg, 14 kg a 21 kg. V přehledu spárovanosti je jeden produkt spárovaný (7 kg) a dva produkty jsou v ignorované kategorii (14 kg a 21 kg). Jak je to možné? Děkuji
Dobrý den,
abychom to mohli prověřit a najít příčinu, prosím zašlete podrobnější informace (název obchodu, URL produktu) na podpora@heureka.cz a odpovědný pracovník to prověří.
Hezký den
Alexandra Čermáková
Content Director
Dobrý den, jak postupovat v případě, že produkt nemá konkrétního, známého výrobce (dovoz z Číny)? Aktuálně čekám na zařazení produktů, po dotazu na support by měl název obsahovat výrobce – ten je ale víceméně neznámý.
Děkuzji za odpověď.
Dobrý den, Romane,
v případě, že výrobce není známý, lze za hodnotu výrobce považovat buď název distributora, či v případě drobného dovozu akceptujeme název e-shopu jakožto přímého prodejce. Tato hodnota musí být vždy shodně vyplněna v názvu produktu (tagu PRODUCTNAME a PRODUCT), tak také v tagu . Pokud máte k tomuto cokoliv dalšího, napište nám na podpora@heureka.cz.
hezký den,
Adéla
Dobrý den, nevím si rady, co uvést do tagu PRODUCT a co do PRODUCTNAME tak, aby se produkty spárovaly. Mám např.:
COLOMBO – pánský náramek
COLOMBO – pánský náramek (Pánský náramek jaspis)
Heureka.cz | Oblečení a móda | Módní doplňky | Šperky | Náramky
Díky za radu.
Dobrý den, Jakube,
v názvu produktu (tj. v tagu PRODUCTNAME i PRODUCT) je potřeba uvádět informace dle vzoru: Šperky – Značka | Druh | Kód produktu – Fossil Prsten JF86340598. Více informací je v naší nápovědě, a také v našem nejnovějším seriálu o párování, jehož veškeré díly najdete také na našem blogu.
Hezký den,
Adéla