Jak vypadá důvěryhodný eshop?

Narazili jsme na zajímavý článek od Martina Matějky, který sepsal 11 znaků úspěšného eshopu. V jeho článku jsou popsány všechny aspekty důvěryhodného eshopu.

1. Dobrý produkt za dobrou cenu

2. Viditelný a jasný kontakt

V košíku na hudy.cz je neustále vidět kontakt. Zdroj: martinmatejka.cz

V košíku na hudy.cz je neustále vidět kontakt. Zdroj: martinmatejka.cz

3. Stručné a jasné obchodní podmínky

4. Nákup bez registrace

5. Využívejte Heureku

V detailu produktu na SmallCars jsou vidět recenze ostatních zákazníků, aby odbourávaly nedůvěru k eshopu. Zdroj: martinmatejka.cz

V detailu produktu na SmallCars jsou vidět recenze ostatních zákazníků, aby odbourávaly nedůvěru k eshopu. Zdroj: martinmatejka.cz

6. Komunikujte rychle a slušně

7. Neprovozujte eshop z garáže

8. Definujte konkurenční výhody

Hlavní výhody nákupu na Alza.cz jsou jasně a stručně prezentovány hned na homepage. Zdroj: martinmatejka.cz

Hlavní výhody nákupu na Alza.cz jsou jasně a stručně prezentovány hned na homepage. Zdroj: martinmatejka.cz

9. Nepouštějte se do cenové války

10. Komunikujte všude, kde to jde

11. Dejte návštěvníkům víc, než čekají

 

Celý článek od Martina Matějky naleznete na jeho webu.

 

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s