Tak jako již tradičně každý rok, budou i letos před začátkem vánoční sezóny vyhlášeny ty nejkvalitnější a nejoblíbenější internetové obchody v soutěži ShopRoku 2012 a s tím souvisí také řada dotazů, které na nás směřujete. Mezi ty časté patří např. jaký eshop a za jakých podmínek se může zapojit, v jakých kategoriích se bude letos soutěžit či jak bude probíhat vyhlašování. Ráda bych dnes objasnila vaše nejčastější otázky o letošním ročníku soutěže ShopRoku.
Tak jako minulý rok byly vyhlášeny top eshopy v kategorii Cena popularity a Cena kvality, tak i pro letošní rok zůstávají tyto dvě kategorie zachovány. Novinkou tohoto ročníku bude celodenní workshopově zaměřený program spojený s večerním oficiálním vyhlášením výsledků.
Cena kvality
Stejně jako tomu bylo v předchozích ročnících, i letos budeme vyhlašovat ty nejkvalitnější internetové obchody ve svých kategoriích na základě výsledků ze systému Ověřeno zákazníky. Oproti loňskému roku budou rozděleny a přidány nové kategorie. Do Ceny kvality je automaticky zapojen každý eshop zařazený ve službě Ověřeno zákazníky.
Cena popularity
V Ceně popularity budou vyhlášeny nejoblíbenější internetové obchody roku 2012. O výsledcích této kategorie budou rozhodovat všichni internetoví uživatelé v termínu od 1. do 31. srpna 2012. Vyhraje eshop s nejvíce hlasy od internetové veřejnosti. Duplicitní hlasy nebudou brány v potaz, každý může pro daný eshop hlasovat pouze jednou.
Na základě zkušeností z minulých let již určitě víte, že je velice účinné ke hlasování podpořit Vaše uživatele a zákazníky. Nezapomeňte od 1. srpna umístit hlasovací ikonky, badge, upozornění nebo připravit speciální newslettery, které mají největší efektivitu. I letos jsme pro Vás připravili pár tipů, jak hlasování podpořit – ikonky ke stažení naleznete zde.
Vyhlašování výsledků
V Ceně kvality bude vyhlášen vždy jeden vítěz pro danou kategorii a 4 finalisti, zde pořadí ve kterém budou na vyhlašovací listině uvedeni není pořadí ve kterém se umístili. V ceně popularity bude vyhlášen jeden vítěz jako ten nejoblíbenější eshop na českém internetu a 9 finalistů.
Oficiální vyhlášení výsledků – 13. září 2012
Novinkou oproti předchozím ročníkům soutěže bude celodenní program určený přímo pro Vás – zástupce eshopů. Rádi bychom tento den věnovali diskusi o posledních trendech na poli e-commerce a především prakticky zaměřeným workshopům na témata, které přímo využijete ve Vašem podnikání. Ráda bych, abyste si ve svém kalendáři již nyní poznamenali termín 13. září 2012, místo Praha a zapsali poznámku ShopRoku Meeting 2012 – workshopy a vyhlášení výsledků.
Cena za celodenní účast na akci ShopRoku Meeting 2012 vč. vyhlášení soutěže a after party je 2.500,- Kč bez DPH.
Místo konání akce:
Stará Čistírna odpadních vod, Papírenská 6, Praha 6 – Bubeneč
Shrnutí
Abych shrnula všechny informace, po celý měsíc srpen bude probíhat hlasování v kategorii Cena popularity, kde bude vyhlášen jeden vítěz a devět finalistů. Do kategorie Cena kvality budou promítnuty výsledky z Ověřeno zákazníky za celý uplynulý rok. Vyhlášen bude vždy jeden vítěz pro danou kategorii a čtyři finalisti. Vyhlášení vítězů proběhne 13. září 2012 a bude se na co těšit.
Přeji tedy hodně štěstí v letošním ročníku soutěže ShopRoku 2012 a 13.září ve Stará Čistírně odpadních vod.