Mezi časté dotazy eshopů, které směřují na naší podporu, patří otázky týkající se výběru kvalitního obchodu, způsobu řazení a možností, jak se dostat na první pozice. Ráda bych proto shrnula tuto problematiku v dnešním příspěvku.
Základem je mít zavedenou službu Ověřeno zákazníky a na základě spokojenosti svých zákazníků získat certifikát z dané služby. Certifikát je nezbytnou podmínkou pro zobrazování ve výběru kvalitních obchodů.
Obchody s nejlepším hodnocením mají mnohem větší předpoklad dostat se mezi první 4 top shopy u daného produktu. Hodnocení obchodu však není jediné kritérium, které by ovlivňovalo účast obchodu v oranžovém boxu. Celkově výběr kvalitních obchodů ovlivňují tyto faktory:
- Cena produktu
- Dostupnost produktu
- Hodnocení eshopu
- Bidding
Produkty u kterých není známa dodací doba nebo nám ji obchod nepředává (zobrazuje se „info v obchodu“) se nemá šanci do boxu dostat.
Práce na kvalitě hodnocení obchodu je dlouhodobá záležitost, cena a dostupnost zboží je stanovená strategií vašeho obchodu, proto největší možnost jak ovlivnit pořadí máte pomocí biddingu.
Možností jakým způsobem biddovat (=navyšovat cenu za proklik oproti standardnímu ceníku) je hned několik. V administraci máte možnost biddovat buď na celou kategorii nebo na úroveň produktu. Nejefektivnější je bidding přímo skrz XML soubor a tag HEUREKA_CPC. Nově připravujeme výstup z Měření konverzí, který by měl obchodům co nejvíce pomoci zautomatizovat proces nastavování vyšší CPC.
Jak se tedy dostat do boxu doporučovaných obchodů?
Mějte produkty skladem a za rozumnou cenu.
Pracujte se svými zákazníky a získejte na základě jejich spokojenosti certifikát Ověřeno zákazníky.
Využívejte možnosti navyšovat ceny za proklik a zvyšte si tak konverzní poměr z Heureka.cz.
Mam na vás prozbu připravuji úplně nový eshop a rád bych se vyvaroval chyb . Múžete mi poradit či doporučit firmu či společnost která by mi připravila kvalitní eshop ? Moc děkuji za jakoukoliv informaci . S pozdravem J . Motlík
Dobrý den, doporučuji si vybrat nějaký z shopsystémů z naší srovnávací tabulky a vybrat shopsystém s více zelenými fajfkami, http://sluzby.heureka.cz/napoveda/podporovane-shop-systemy/. Pro zobrazování nabídky eshopu je důležitý kvalitně připravený XML soubor, zaměřte se tedy také na to, zda vybraný shopsystém podporuje důležité tagy z XML souboru, http://sluzby.heureka.cz/napoveda/xml-feed/. Pěkné svátky…