Soutěž ShopRoku.cz v plném proudu

Soutěž ShopRoku.cz poprvé proběhla minulý rok. Ne zcela úspěšně. Proto jsme se ji rozhodli převzít a připravit zcela nový koncept. Jako nový organizátor soutěže udělmeí vedle stávající Ceny popularity nově Cenu kvality, kde budou hlasovat pouze ti zákazníci, kteří prokazatelně v daném internetovém obchodu nakoupili.

Cena popularity běží až do 22. listopadu, tak nezapomeňte hlasovat.

Díky systému Ověřeno zákazníky máme informaci o tom, jak jsou zákazníci spokojeni s nákupem na tom kterém internetovém obchodu. To nám umožňuje změnit filosofii soutěže, která odmění nejen nejpopulárnější obchody, ale nově i obchody, které dbají na poskytování co nejkvalitnějšího servisu a na spojenost zákazníků.

Cena kvality je cena zákazníků, kteří hodnotí svou zkušenost s nákupem v internetovém obchodě za rok 2009. Hlasování se mohou zúčastnit jen reální zákazníci zapojených e-shopů, kteří prokazatelně v daném internetovém obchodě vyplnili objednávku. Zákazníci v určitém období po nákupu automaticky dostanou emailovou zprávu s žádostí o vyplnění dotazníku spokojenosti, který je důležitou zpětnou vazbou pro samotné internetové obchody, tak i důležitým měřítkem pro rozhodování dalších uživatelů.

1 thought on “Soutěž ShopRoku.cz v plném proudu”

  1. Spokojenost? Popíši vám jednání obchodu Bagno.cz a firmy Keraservis, která jej provozuje.

    Objednání ok, termín dodržen. Při osobním odběru neodpoví na pozdrav, vyinkasují peníze a nutí zákazníka podepsat přejímací list předtím, než zboží uviděl a měl možnost zkontrolovat. Posléze nemají peníze nazpět a tak čekáte s podepsaným listem o převzetí a doufáte, že uvidíte několik set Kč nazpět a dostanete zboží, které již zaplatil.

    Když se nakonec vše podaří, pokračuje peripetie ve skladě vzdáleném několik set metrů od pokladny. Odevzdáte papíry a čekáte 20 minut venku ve větru. Skladník nemůže vaše zboží najít, neboť dodavatel dodal Keraservisu údajně jiný výrobek, než jste si objednal, zaplatil a na který máte vystavený přejímací list i fakturu. Přišlo se na to až nyní, když jste přijel autem a zaplatil. Když se celý zmrzlý osmělíte a vejdete přes zákaz do skladu, zjistíte, že ve skladu mají v rohu díly, které jste si objednal. Tyto díly vám však nevydají, neboť neví, kdo si je objednal, komu patří a podle evidence by tam vlastně ani vůbec neměly být. Přesto tam však jsou…

    Podlehnete slibům, že chybějící díly vám dodají dodatečně v rámci reklamace a odvezete si výrobek, který jste neobjednal a který nechtěl ani váš zákazník, pro kterého renovujete koupelnu. Po rozbalení u vašeho zákazníka zjistíte, že sáček se šrouby je již rozřízlý a vysypaný – někdo ve skladu si z něj zřejmě něco vypůjčil a později opět vrátil. Nic nechybí, ale váš zákazník k vám začíná ztrácet důvěru.

    Namontujete provizorně výrobek, uskutečníte několik dlouhých telefonátů a napíšete několik e-mailů do Keraservisu. Vše však marné, neboť fakturantka, reklamační pracovník a další kolegové si vás předávají jako horkou bramboru.

    Přes zdánlivou snahu o vyřešení problému, výmluvy na dovolenou fakturantky, sliby o ověření u výrobce, nečitelné maily se špatným kódováním Ascii a další ujišťování ze strany Keraservisu však utíká čas, vy máte rozestavěnou koupelnu a chybějící díl stále nikde.

    Když už kritika od vašeho zákazníka (pro kterého renovujete koupelnu) je po třech dlouhých týdnech neúnosná a odmítá vám zaplatit, vzdáte to a chybějící díl koupíte za své v jiném obchodě za 240 Kč. Majitel koupelny je spokojený, koupelna je konečně funkční a i Bagno (potažmo Keraservis) dosáhl svého – reklamace vyšuměla do prázdna a kupující jim dal pokoj. Jen vy jste u toho naprostý Lojza…

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s