Kaboodle.com prodán za více než 30 milionů dolarů

Mediální společnost Hearst koupila Kaboodle.com, social-shopping projekt, který kombinuje techniky social-networkingu a online nakupování. Web měsíčně navštíví více než 2 miliony unikátních návštěvníků. Představitelé společnosti Hearst věří, že Kaboodle se stane v oblasti social-shoppingu něčím podobným jako MySpace v oblasti social medii. Cena nebyla zveřejněna, ale odhady hovoří o hodnotě 30-40 milionů dolarů. (The Wall Street Journal)

Co je vlastně Kaboodle?

Kaboodle.com je komunitní síť, která se snaží sdružovat lidi s podobným zájmem v oblasti nakupování. Přijdete na web, zaregistrujete se, systém vám předloží produkty, které hodnotíte hvězdičkami a podle toho zjistí váš vkus a doporučí lidi s podobným zájmem. Samozřejmě nechybí klasické komunitní prvky, přidáváte si přátele, posíláte si zprávy, komentáře, vytváříte skupiny, seznamy věcí, bez kterých nemůžete žít, seznamy vysněných přání a to vše pak sdílíte s ostatními členy.

Poradíte mi?

Vybíráte si nové šaty nebo novou postel, máte vybrané tipy, ale nemůžete se rozhodnout? Nechte si přeci poradit od přátel. To je základní princip social-shopping webů, které využívají toho, že lidé budou ochotni nakupovat častěji a více na základě doporučení svých přátel. Sází na to i Kaboodle. Orientuje se tedy především na produkty z oblasti módy, stylu a doplňků, které lidé vybírají podle vkusu. Cílovou skupinou jsou tedy převážně ženy.

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Log Out / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Log Out / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Log Out / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Log Out / Změnit )

Připojování k %s